svammel svammel

Ska nog ta och kolla Idol strax, det har redan börjat.. men shit vilken dag det har varit idag.. hade ett möte idag med Felicias pappa, usch.. hade behövt diskutera mera, är för övrigt slut i skallen, men som tur är så sover Felicia i sin säng nu.

Gjorde fläskpannkaka till middag, seen middag, men det skakade bra :)

Jag och Felicia var en sväng till öppna förskolan en timme efter mötet, och var med på sångstunden oså.. fast jag var så himla trött så jag var inte så pratsam idag.. Så vi gick hem och Felicia fick äta lite grött oså.

Nu ska det bli skönt att sova inatt, imorgon blir det att tvätta och städa med skulle jag tro.

Kanske man kan hinna med en promenad imorgon med för det är ju så himla skönt att gå, idag kändes det verkligen som höst ute, det är kyligt och löven ändrar färg med.

Ösregnade ju i morse, men det hade slutat när jag och Felicia skulle gå till mötet vilket var skönt.

Nä nu bjuder jag på en bild, känner bara att jag svamlar när hjärnan går i 360 nu.



Ni vet jag har tappat så mycket hår pga amningen nu har det börjat växa ut och det ser för jävligt ut, samtidigt som jag fortfarande tappar en massa, så just nu är håret emellanåt en kastastrof.. :)

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ni är så fina!

2009-10-02 @ 07:09:01
Postat av: Lisa

Sötnötar bägge två!! :D Härligt och se hihi =)

2009-10-02 @ 10:48:09

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0