Det regnar baske i mig...

Oj var ett bra tag sen jag uppdaterat, har tänkt varje dag, idag om jag får tid över ska jag blogga lite, i och med att jag har fått en himla massa idéer att blogga om, men så har antingen inte tiden räckt till, eller så har klockan varit för mycket eller det ena med det fjärde.

I måndags så var vi till Linköping, fick prova en ny hörapparat där som jag har hemma på prov.. får se om den är nåt att ha, har inte haft den ordentligt, utan haft min gamla vanliga när jag har varit iväg på viktiga grejer i veckan, vill ju liksom inte riskera att missa nåt.

Träffade sen på eftermiddan Pernilla och lilla Wilma och gick en sväng till Viberga tur och retur.. vi tog en fika på viberga.. hade mycket att prata om :))

I tisdags så mötte vi upp Felicias mormor så dom 2 kunde umgås själva lite en timme medans jag var till tandhygenisten, säger bara vad billigt det blev :)  Behövde bara betala 255 kr, fick nämnligen använda mig av försäkringskassans nya  tandvårdsförsäkring eller vad det heter, för egentligen hade det kostat 550 kr eller nåt.

När jag var klar där och hade mött upp mamma och Felicia så blev vi fotade för NT haha för de undrade vad vi tyckte om det nya ombygget av centrum där ( dom har gjort så att man inte kan köra bil hur som helst där nu), blivit mer som en gågata osv.
Vi svamlade mest haha.

Lunchade lite på åbergs och mös.


Väntar nu på att Felicia ska vakna.. så hon kan äta lite, för sen ska vi iväg en sväng.. fy vad regnar ute.. mitt svarta paraply har gått sönder av intensiv användning och blåst.. så nu letade jag upp ett leopardmönstrat som jag hade hemma i hallbyrån.. behöver jag skämmas eller? HAhaha..
Fast nu såg jag på FB att Jenny nämnde att det har blivit modernt igen.. jamen gu så bra :)


//Caroline




Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0