Dagens to do


Hej på er!


Dagens to do list:

*Vika lite fler kartonger
*Packa ner servisen som en gång i tiden har varit i min gammelmormors ägo.
*Busa med Felicia
*Diska
*tvätta köksfönstret
*Försöka hinna med att packa grejer som jag har i garderoben i hallen
*Tänker och funderar och planerar inför hur jag ska ha allt i nya lägenheten

Får se om jag får allt detta gjort beror ju på hur mycket tålamod Felicia har idag. Hon sov inte så länge  nu, jag hann i princip bara äta sen så vaknade hon nu.



Kommentarer
Postat av: Helena



Vart är det ni ska flytta nånstans?

Blir så nyfiken :)

2009-10-19 @ 09:11:46

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0