Äntligen

Ja nu äntligen har jag och Felicia flyttat in i nya lägenheten, är såå nöjd, dock är det mycket kvar att göra, var helt slut igår efter att ha hållt på hela dan och då bar jag ändå inte på några möbler, det gjorde min pappa och mina jättesnälla kusin Christian och Adrian, jag och mamma städade, fast hon tog det mesta, jag ammade Felicia emellan varven osv.

Men here I am liksom känns underbart med att detta är MIN & Felicias lgh.

Mamma och pappa var här en sväng idag med och hjälpte mig med lite olika grejer.
Är riktigt skönt att ha både diskmaskin och tvätt maskin, de har redan blivit körda ett varv :)

Felicia var iväg en sväng med sin pappa förut, då fortsatte jag att pyssla lite.
Sen kom min syster Sofia och hennes lilla Amanda, uj min syrra är duktig hon hjälpte mig massor med att fixa i ordning hyllorna medans jag underhöll henne och barnen *skratt*

Felicia somnade i sin bilstol medans jag hängde tvätt så himla gulligt :)


men sen vaknade hon när jag skulle lyfta in henne, så då kunde jag byta till pyjamas på henne osv.



så här ser det ut hos mig just nu när man sitter i soffan ^^


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, visst är det skönt när man ÄNTLIGEN är på plats, man väntar och väntar, men plötsligt är det över och man redan bott där i två månader känns det som många kramar

2009-11-01 @ 10:55:21

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0