Veckorna går fort.

Hej på er.
´

Fy vad jag har blivit dålig på att blogga, men det är för att Felicia och allt annat tar upp min tid, hon ligger och sover lite middag nu, och jag ska strax börja pyssla lite.

Igår hade jag och Pernilla bestämt att vi skulle ta en promenad, men det var så himla kallt så vi bestämde oss för att sätta oss på kristallen en sväng och bubbla, sen gick vi till möbeloutlet som har öppnat i gamla nuggetbutiken bredvid mingla.  Jag betalade resten för köksmöblerna och fick veta att jag skulle få det hemkört under eftermiddan och jag behövde inte bära det heller för dom var 2 som fixade det. puh så skönt, då jag är så kort i rocken så kan det bli lite problematiskt plus att jag fortfarande hade riktigt ont i armen från svinvaccinet jag tog i tisdags. Nu är bordet på plats iallafall, jag monterade bordsbenen igår kväll.
Ska fixa stolarna idag.

Märks verkligen att kylan har kommit, jag blir alltid så torr om händerna på vintern, så att huden spricker, och det gör ont.. usch.  Nähä nu får jag sluta hänga här, måste sätta fart, tänkte gå en promenad sen med innan syrran evt kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej

Helosan salva e jätte bra om du är torr annars finns det på hälsobutikerna en salva som egentligen e för bröstvårtorna men den e suverän :)

2009-11-13 @ 14:12:27
URL: http://lulalena.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0