Tråkväder och inomhuspyssel

Hej på er.

Knasigt väder vi har idag, men jag hör desto bättre iallafall.. inte helt okej ännu men mycket bättre puh vad skönt, vilket kan bero på att jag har varit skapligt stressad på sistone som gjort att det har slagit på hörseln, en del får ju ledvärk och det ena med det andra som visar sig vid mycket stress, på mig visar det med mycket tinnitus och att jag hör sämre och även huvudvärk.

Idag har jag bara tinnitus och lite smygande huvudvärk, blir nog bättre snart.

Felicia hon sover nu, hon sov en pyttestund före lunchen sen har vi ätit och fixat, och nu var hon jättetrött, hon är lite blek och hängig idag efter att ha fått vaccinsprutan mot svininfluensan, men ändå på rätt hyggligt humör ändå tycker jag.

Min mormor ringde förut, de kommer imorgon eftermiddag och hälsar på för att se hur lägenheten ser ut osv :)

Småtittar lite på förlossningskliniken här samtidigt som jag passar på att surfa.

Blev fast i tv tittandet, så nu blev det helt tomt i skallen hehe.  Ni får ett par bilder att se istället :)

Felicia ligger på filten och leker och Amanda leker fotomodell :) Har bara EN kartong att packa upp kvar, och det är den som står där i bakgrunden, men den får vänta på att bli uppackad tills i helgen, för hyllorna måste borras fast i väggen först, de måste bli säkra för barnen^^

Igår diskuterade jag och syrran en hel del hur vad det ska vara för färger i köket.. ooh det ska bli spännande att fixa det.



Så här brukar Felicia ligga när hon inte vill sova ^^ Ska sänka ner sängen i helgen skulle ha gjort det i helgen som var men det blev inte av.




Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0