Tiden går så fort!

Hej på er.

Blir ett litet kort inlägg för jag vill hinna med lite grejer medans Felicia sover så som att sminka mig m.m. Det slog mig precis att det är den 20e november idag, helt sjukt vad tiden går fort!  Snart är det jul, mao dags att ta upp jul kartongen om någon vecka eller så.

Nu börjar jag längta efter snön jag hoppas den kommer snart, men här är det bara plusgrader och regn.

Så himla skönt att det är fredag idag, det är absolut den bästa dagen på veckan, men jag gillar Måndagar också, det gjorde jag inte förut, men nu dom känns så fräscha på något sätt :):)

Ska försöka ge mig på att koppla ihop hemmabiot idag, är så sugen på att se någon film.

Nä nu vaknade Felicia lite tidigare ändå:)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0