Tappat bloggstinget?

Hej på er.

Nä har nog inte tappat stinget på att blogga det är bara det att det har varit så himla mycket nu på sistone med roliga saker :)

Idag är det ju en vecka sen jag flyttade hit till denna lägenheten, är så grymt nöjd med den, men  har bara ett par kartonger att packa upp grejs som ska i hyllan sen blir det att bära ner dom också och tvbänken och databordet ska jag ställa ut på blocket, får inte plats med det här.

Idag har det varit full rulle  gick upp vid halv 8 imorse och gjorde mig  och Felicia i ordning och pysslade lite m.m sen när klockan blev strax efter 10 så gick vi och mötte syrran och hennes lilla Amanda och vi gick och handla lite på netto.

Sen gick vi hem till oss och började med lunch och även tillredning av kladdkaka.. tur jag har en syster som är så flink och hjälper till, Felicia var rätt gnällig så jag var tvungen och ägna mig lite åt henne också.

Sen kom våran mamma och käkade med oss, strax därefter dök min moster och man upp också de hade en kökssoffa som bara tog plats hemma hos dom, så det var bättre att jag kunde ha den här, vilket blev hur mysigt som helst :)

Efter allt fikande och bubblande och tjattrande och ja vet inte vad, så stack mamma till jobbet och  L hjälpte mig med att skruva åt dörrhandtaget till toan bra, och sen åkte dom också och jag och Sofia  fixade i ordning ungarna i vagnen och promenerade ner till centrum, där så kollade jag på bord och stolar i den nya gulliga möbelaffären slog till och betalade handpenning och får det hemkört i början på nästa vecka :) 

Nu har Felicia sovit i 2.5 timmar i sin säng, min lilla plutta♥ hon måste ha vart helt slut från idag, hon har ju som börjat krypa lite, hon rör sig i 360 grader på magen utan några problem och har börjat ta sig lite lite framåt också och när jag var på toa förut så hade hon lyckats krypa ut utanför filten och druttat huvudet i golvet så hon blev lite ledsen och fick en liten bula på pannan, sin första bula.. ack det kommer bli många fler.. hör ju till barndomen att snubbla och ha sig när man lär sig nya saker.

Inatt var det någon som ringde igen, de hade ringt natten innan också men då hann jag inte svara vilket jag hann göra inatt, och då var det ingen där utan det tjöt bara, så förmodligen var det bara en fax. Min första tanke var att det var enfax från utlandet med tanke på tidpunkterna, igårnatt så ringde det vid klockan 2 och inatt så ringde det vid klockan halv4. Riktigt störigt,  håller det på så här ett par nätter till, ja då får jag ringa telia och be dom  kolla upp det dära.. vill ju inte behöva dra ut  jacket.

Imorgon så ska vi till byn och käka och umgås med pappa för fars dag, det är ju egentligen på söndag men vi tar det imorgon, blir mys, sen fick jag underbara nyheter på mejlen ikväll min storayster Jenny och hennes man Andreas väntar tillökning, de ska få sin 2a underbaring i början på juni, så himla kul!!

Nähä nu har jag uppdaterat rejält, undra om ni har orkat läsa alltihopa :) Märks det att jag är lycklig eller ;)



Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0