Ska jag fortsätta höra så här dåligt??

Hej på er.

Nu kan man äntligen sitta och ta det lite lugnt, har knappt inte haft en lugn stund på hela dagen,  vaknade vid 7 tiden imorse, Felicia ska ju snutta så nåt fruktansvärt mycket på mig på småtimmarna så det blir rätt tjatigt, dvs att det är lite jobbigt att ligga i en viss position så hon kan äta nonstop, vilket resulterar i att man får ont istället, jag gjorde som så att jag stängde igen matfabriken och hon blev skitarg, och vi gick upp då blev hon på bättre humör och rent ut sagt skitglad.

så rullade tiden på i ultrafart, vid 10 tiden begav vi oss upp mot centrum och sen var det dags för möte kl 11. Gick till affären när det var avklarat och bestämde mig för att jag skulle äta tacos köpte lite krydda och tortillas, resten hade jag hemma.

När Felicia hade ätit lunch gick jag och plockade lite.

Vid halv 3 så ringde Felicias mormor och sa att hon skule vara här om 10 min, så jag förberedde flisan för bilfärd, för vi hade bestämt att vi skulle hem till syrran. Jag min klant glömmer ju bort att äta ibland om det är fullsspäckat, jag ser till att Felicia får mat mer än ofta, men glömmer bort mig själv, vilken tur att mamma hade med sig matlåda till mig och syrran då ^^

Sen nu ikväll har jag gjort tacos orkade i stort sett bara en wrap, i och med den otroligt sena lunchen ;)

Känns som om jag håller på att bli döv, hör typ ingenting, otroligt irriterande, har varit så i några dagar nu, hoppas att det släpper snart.




Kommentarer
Postat av: Lena Pettersson

Heej

Jag hoppas oxå att din hörselblir bättre måste vara jätte jobbigt....

Förstår också det där med att glömma saker ;) Jag brukar alltid ha full koll på allt var saker ligger, möten osv men nu är allt ett enda virrvarr och jag är glad om jag hinner duscha ;)

Vilken fin glad bild du hade på gumman...

kraaam

2009-11-16 @ 09:23:48
URL: http://lulalena.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0