Look I´m back ^^

Hej på er.

Har nu inte bloggat på en vecka, inte så konstigt då jag inte har haft något internet, ja nu i helgen har jag haft det tack och lov, åkte in till stan i fredags och fixade ett låne modem då mitt gick sönder förra lördagen.

Det var ordentlig shopping  med min mamma och Felicia verkade tycka det var roligt också för hon var så glad, jisses vad hon snackade loss när vi fikade på ingelsta:)

Köpte mössor åt både mig och och Felicia jättesöta och hon fick även strumpbyxor och det blev 2 fina tröjor till mig, sen blev det även en julklapp ja just det jag köpte stövlar med, var så himla mycket nödvändigt att köpa, men tycker ändå inte pengarna rann i väg en himla massa, jo 2 nya blommor och krukor kom jag hem med också mamma hjälpte mig att köpa dom, då vi satt kvar i bilen så länge, är så himla nöjd med shoppingen, Felicia fick även en tidig julklapp av sin mormor en Nalle puh som spelar när man trycker på olika knappar hon fullkomligt älskar den.

Hon är fullkomligt vild tar sig runt överallt, kan nästan hasa sig fram på magen nu, men det går fortare och är roligare att rulla till destinationen tycker hon :)

Igår så hyrde jag film för första gången på över ett halvår,  kopplade ihop mitt hemmabio dock så har jag inte kopplat i de 2 bakre högtalarna ännu för jag tycker de ska vara på väggen isånnafall.. Måste ju tänka på Felicia öckså plus att pelarna kommer i vägen annars.  Filmen jag såg  heter Dumpa honom!

Uj vilken dimma vi har här i Finspång idag, ruggigt väder, är lite frusen. Tänk att det redan är 1a advent, tiden går ju så himla fort! Har så mycket som jag skulle vilja skriva om tankar och moral osv, men det får bli ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Så mysigt det låter med lite shopping. Mössor är verkligen kul att köpa den här årstiden :)



Hoppas ni får en mysig kväll!

2009-12-01 @ 20:46:22
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej. vilken söt dotter du har! :) Kul du har hittat min blogg! ja Det är kul att följa efter våra barns utveckling o vad de gör... Astrid kunde vinka för första gången när hon var nästan 8 månader gammal. Astrid tecknade lampa o hund tidigt, typ 7 månader kanske sen tystnade det... nu blomstrar det jmer, igår tecknade Astrid Traktor efter pekbok. sköt om er! kram!

2009-12-03 @ 14:38:03
URL: http://bombo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gud vad söt kusin man har! och fin design du ordnat :P Kram

2009-12-03 @ 20:36:50
URL: http://rebeccaemelypettersson.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0