Liten paus

Hej på er =)

Nu har jag lite tid att skriva några rader igen.. Felicia hon ligger på golvet på mage och leker och jag har fått rätt mycket gjort idag, Felicias mormor var här en sväng förut  och lagade lunch som vi åt och jag sprang ner till förrådet flera gånger med tomma kartonger osv. Fick lite sopor och sådant slängt med.

Nu på eftermiddan har Felicias kusin Amanda varit här med sin pappa en sväng,  Stefan skulle se om han kunde hjälpa mig med boxern, men vi får inte in någon kanal via den.. antagligen behöver jag en antenn.

Snart ska Felicia få äta lite gröt och jag ska stoppa något i magen med. Sen vid klockan 17 kommer förmodligen Felicias pappa förbi en sväng.

Säger bara att jag trivs så himla bra i denna lägenheten och uj uj vad vi ska göra fint på väggarna sen efter nyår någon gång.

Svar till Anonym,  javisst är det det ju bra om man kan få banankartonger gratis typ på viberga och sådant, det fixade jag i flytten i februari när vi flyttade då. Men nu så kom jag över en massa kartonger från coop och bauhus som man kan vika så dom blir platta och inte tar plats som även rymmer mer grejer och sådant än banankartonger, fick nämnligen köpa dom för en liten peng av min systers svärmor, dessutom har jag ingen bil nu heller, och har en liten tjej att ta hand om så att gå och ragga banankartonger var inget som fanns på min priolista.

Nä nu ska jag sätta fart igen =)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0