Kusinerna fick sprutor

Hej på er.

Idag var man uppe skapligt igen, vi gick upp strax efter 7, gjorde oss i ordning oså, sen vid halv 9 snåret så kom min syster och Felicias kusin Amanda, roligt, det blev mellanmål och bubbel och massa fika, när Felicia hade ätit mellisen vid 10 tiden så höll hon på och somna, och somnade där på riktigt vid sista tuggan, min lilla plutta♥
Sen sov hon 1.5 timmar.

Vi fixade i ordning stuvade makaroner och köttbullar, så himla smarrigt blev det, var längesen man åt :)

Felicias och Amandas mormor kom en sväng med muffins och mat och allt, man är bra bortskämd!:)

Sen gick jag och Fia med barnen till bvc dom skulle få sina sprutor mot svininfluensan, Felicia skötte sig jättebra hon tyckte nålsticket var en baggis men blev ledsen sen för att det gjorde ont när vaccinet tröcks in.

Kusinen Amanda fick lite mer ont, hupp.. undra om det blir feber för tjejerna ikväll då, fast Felicia har aldrig haft över 38 grader, vilket är skönt.

Nä nu börjar det bli dags att fixa maten.


en bild från för någon dag sen :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0