Hårkatastrof m.m.

Hej på Er.

Har precis laddat en maskin med tvätt och Felicia sover en sväng.
Idag fyller min lilla gullunge♥ 6 månader. Fattar inte att tiden har gått så fort! =)

Vi ska vara på bvc klockan 14 då är det dags för 6månaders läkarkollen.

Ska ta och messa den där killen som har flyttat in i min gamla lägenhet, bara för att det kan vara så att min mottagare till dörrklockan kan ha blivit kvar där (den gör så att det plingplongar extra högt så jag hör).

Får vi se om jag får en antenn idag eller imorgon till boxern, för ja det är så att jag får inte in några kanalsignaler och jag saknar mina favvokanaler såsom  5an och comedy channel osv.. Viktigt är det att jag har fått fatt i det till imorn kväll vill ju inte missa Greys ^^ .

Tänk snart är det jul, det ska bli så mysigt, det är ju så roligt för Felicia med hon älskar papper som prasslar hihi, jag längtar efter snön också, även om det inte är så bra gentemot vagnen men who cares det är ju så mysigt!

Trivs jättebra i min nya lägenhet och saker börjar komma på plats mer och mer.

Imorgon har jag tid hos frissan kl 9, uj uj mitt hår är verkligen en kastastrof, hon kommer få sig en chock, jag är ju liksom mer eller mindre flint på sidorna, det kan man se när man lyfter på håret haha, vilket gör att jag just nu inte får någon som helst volym i håret och jag kan inte sätta upp det utan att det ser helflängt ut, så även om jag egentligen vill spara ut håret långt så får hon fria händer imorgon.. men ska det bli riktigt kort så vill jag kunna använda plattången på vissa partier utan att det ser konstigt ut.. jag har nämnligen perioder då jag verkligen  hatar mitt lockiga hår, men även perioder då jag älskart älltså en balansgång och ha frisyrer som passar ungefär båda. Tur är ju att håret växer ut igen, man ammar ju inte forever =)

Nä nu ska ta och sätta fart här igen och få ännu mera gjort.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du har jättefint hår! Sen kan ja förstå att det inte är så kul om du har tappat så mkt, men som sagt det växer ut igen =) När märkte du att du börja tappa hår? för ja har inte märkt någon direkt skillnad än..

T har faktiskt tagit lite mer ansvar den här veckan så de känns bättre nu. men som sagt, fortsätter han så som han gjorde så kommer ja nog ta Elliot o flytta själv!

Vart har ni flyttat förresten? kanske frågat de tidigare men mitt minne e inte på topp skrattar

Skönt att få ordning på allt! =)

Ska höra av mig när ja känner att åka till finspång, skulle vara kul att ses =)

Kramkram

2009-11-04 @ 15:03:36
URL: http://brincken.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0