Fredagkväll godis och Idol

Hej på er.

Sitter nu och kollar på Idol och Felicia sover, hon somnade runt 19 tiden  och har vaknat i 2 omgångar sen dess men har somnat om väldigt fort efter det, vilket är bra.

Idag har jag haft besök igen av min mamma och syrran med familj, vi käkade en massa kladdkaka som jag har i kylen  blev ju lite i överflöd då min mormor  hade med sig en igår som var glutenfri och jag hade bakat en också.. hehe så det blev lite mycke.
Men det var ju bra att dom kunde komma och  äta upp dom tillsammans med mig, dock är det skapligt mycket kvar, tur pappa kommer imorgon med ^^

Fick himla god mat av mamma med som hon hade svängt ihop uj uj, njöt i fulla drag, potatisgratäng och älggryta *mums*

Tog en promenad till affären sen också gjorde sällskap med syrran och Stefan och Amanda.

Felicia är så duktig sitter mer och mer själv utan stöd, givetvis får man sitta med och fånga upp henne eftersom balansen är lite sisodär fortfarande :)

Som jag längtar till Januari då ska vi fixa i ordning väggarna i köket spackla och måla, tror det kommer bli kalas, tänkte ha lila och grått tema med evt schabloner (stavas?)  och hallen i vitt och svart tema? Har inte  bestämt mig ännu.

Ikväll har det ringt en fax från Anderstorps däck 2 gånger, asså jag tror jag blir lite smått tokig, det har ringt faxar i stort sett varje dag sen jag flyttade hit och fick hemtelefon, kan det ha med mitt lätta nummer att göra månne?

Tog så himla fina bilder på min syster och Felicia och hennes kusin Amanda idag.

Visst är det en riktigt gullig bild? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

DÄR ser man att ni är systrar, oj så lika ni är! leendet :) trodde för en sek att det var du innan man läste att du tog kort på syster och barnen.



Puss o kram

2009-11-20 @ 22:32:39
Postat av: Anonym

den bnilden blev ju lyckad! =)

ja det syns ni är systrar! =) lika är ni i några drag!



=)

2009-11-21 @ 13:58:29
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0