Alex och smelly suprise

Hej på er.

Har nu duschat och gjort mig klar i stort sett bara håret kvar sen, Felicia hon somnade förut så jag passade på att duscha och ladda en maskin tvätt, ska snart väcka henne lite försiktigt, hon blev visst trött av att gå upp en timme tidigare idag, men det var ju hon själv som vakna så himla glad och väckte mig :)

Jag läser ju Alex schulmans blogg, alltså den mannen skriver så roligt och målande, men vissa människor kan tydligen inte låta bli att skriva såna knasiga kommentarer, han skrev ett inlägg (igår har jag för mig) om att hans lilla dotter Charlie inte vill skratta eller har inte gjort det än inför honom när han försöker spexa och göra sig lustig,  det är ju liksom självklart att man vill få sitt barn att skratta, det är ju skönt och roligt att skratta eller hur? Så är det en människa som har skrivit en kommentar till Alex och menar då att det är trakasserier att göra så mot ett barn och att man då skulle skada hennes integritet..  alltså störda människa tänker jag och sitter och skrattar.

Nu har Felicia vaknat här igen och gjort en smelly suprise i blöjan som jag måste ta hand om.^^


Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0