Underbart

Åh så fint väder det är ute varmt och soligt och underbart... men inte lika underbart at jag inte får på mig nåt nedantill..  provade hur mkt shorts och kjolar och knäbyxor som helst  i min garderob..  e väl att önsketänka att ja kan ha det nu när dom storlekarna mest är 36or.. och jag har hälften av vikten kvar att gå ner.,. och att det faktiskt snart bara har gått 4 veckor sen Felicia föddes.

Har hunnit med att ladda en maskin tvätt som ska upp på tork sen.. har tagit fram köttfärsen som det ska lagas lasagne på..  Sofia och Amanda kommer hit sen på lunch, och efter det så ska vi ut och gå en sväng då går vi nog upp mot centrum för jag behöver lite grejer från ica.. och sen pratade vi om att vi ska sätta oss i slottsparken och njuta av solen och bara vara  =)

Hepp bäst att fortsätta.. ska platta håret innan Felicia vaknar och även diska lite från igårkväll.. och även sätta igång med maten.

>>Amanda och Sofia igår när vi var hos dom =)
>> Pappa Janne och Felicia =)

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hjälp! trodde på alvar först att det var DIG jag tittade på kortet, men så läste jag att det var syrran din, hoppsan! "har hon redan färgat det blont igen?" men sjukt lika ni var där! :D Här är det sol för fullt! enjoy gumman, Puss kramar

2009-05-30 @ 10:40:01
URL: http://lindeloef.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0