TGIF

Idag vaknade vi en 40 minuter senare än igår.. var så trött imorse, men det beror på att Felicia ville inte somna vid  kl 22 målet.. men hon hade inte ont i magen heller.. sen somnade hon med nappen i munnen men vaknade efter en kvart, och då ville hon ha mat, då hade klockan hunnit bli 12 säkert, så då fick hon ligga brevid mig i sängen och amma och vi somnade båda 2 ganska så bums.. sen lyfte jag över henne  till sin säng  vid halv3 inatt, hon fortsatte sova som en stock..

Jag tänkte att hon nog vaknar snart och vill äta.. men icke.. jag vaknade vid halv 6 och insåg att nä nu måste hon äta hehe... hon hade ändå blöjan full med kiss så jag bytte på henne sen fick hon äta.. och blev lite pigg så hon somnade inte om på nån timme.. så därför drog vi oss lite idag hehe..

Är så förvånad.. fattar inte att hon växer så mycket, hon fick ha på sig en pyjamas i stl 62 igårkväll som hon har fått av sin mormor, den passar jättebra.. och nu idag satte jag på henne en body i stl 62 oxå shit vad hon växer =)

Idag efter lunch ska vi promenera ner på centrum och kolla in marknaden.. Hoppas vädret håller i sig.. åtminstone så att det är uppehåll! Det jag förmodligen kommer att inhandla är lite chokladtoppar och nåt plagg till Felicia, måste till ica oxå och köpa amningsinlägg..

Nu ska jag ta och kolla lite tågtider, janne ska ju hämta sin äldsta dotter Amanda nästa söndag den 7e i sthlm, hon anländer dit tidigt på morgonen, så det ska jag ordna med nu.

Mao Janne kommer bli pappa ledig om en vecka , då tar han ut dom här 10 dagarna fö Felicia och sen hade han dagar kvar för Amanda, så då blir han ledig hela Juni ut sen  me like =) Hoppas det blir varmt och härligt och soligt heeela sommaren så det blir många utflykter till sjön.

Togs i tisdags om jag inte minns fel =)

Hepp ska sätta fart med och beställa biljetter och lite annat.

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Fia

Jodå några av bilderna har du tagit. :) Här är det ganska lugnt. Jag har inte ont längre vilket är skönt när vi ska åka bil ner till Falkenberg idag.



Söt hon är din Felicia. :) Kram kram

2009-05-29 @ 12:26:58
URL: http://lusth.blogspot.com/
Postat av: Johanna

tack för kommentaren. bra med lite positivt omkring sig på bloggen också :)

2009-05-29 @ 13:30:26
URL: http://soola.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

tackar! :) det känns helt fantastiskt och spännande! hittills har jag mått jättebra under graviditeten förutom att jag varit såå trött de senaste veckorna men det känns som att det har börjat vända lite den sista veckan hoppas roligt att du tittade förbi i min blogg! åh vad söt felicia är! hur gammal är hon nu? kramar

2009-05-29 @ 22:40:09
URL: http://sosia.blogg,se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0