Så skönt

Inatt fick man sova mycket värsta lyxen jue =) Felicia hade ont i magen igår kväll så hon var vaken nonstop från när vi var på ica vid 4 snåret fram till kl 23 igårkväll.. efter att hon hade fått miniformdroppar och amma så somna hon bums sen  och sov hela tiden till kl 4 på morgonen då hon väckte mig .. gu så skönt då åt hon ordentligt och sen somnade hon bums igen och sov till 8 imorse.. min lilla gullunge :)

Hon tyckte bättre om nappen oxå som jag köpte till henne på apoteket igår den minsta sorten 0-2månader, har ju 0-6månaderns nappar här hemma oxå men de är en aaningen större så dom fick hon bara kväljningar av.

Har diskat lite nu på morgonen och gjort mig i ordning och ätit frukost.. har plockat lite.. är tokig på allt damm det kommer så fort! Så det blir att damma och dammsuga sen.. men nu först lite datatid.. för det blir det mindre av på eftermiddagarna.

Har jag nämt det att Felicia har börjat le =) Hon började lite smått med det strax före helgen och sen i helgen då var det ingen tvekan =) Är så roligt när man får respons och man ser hur hon utvecklas och växer längtar massor efter nya grejer hon gör hihi.

Nu kom solen fram trodde det skulle bli värsta mulna dagen.. hoppas det bara inte blir lika blåsigt som igår.. fy fasen då kändes det som man skulle blåsa bort.  Funderar på längre fram att jag kan ju faktiskt klippa ut inläggen från den gamla bloggen och in i word och sen kopiera därifrån till denna. Men det får bli när jag verkligen orkar!

Jag kan inte ta kort men här är en bild när hon ler mot mig hehe

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken liten sötnos=) Ja alla framsteg de gör är så roliga, och fort går de med. från dag till dag=) njut..

2009-05-28 @ 11:18:02
URL: http://mirandasmamma.blogspot.com

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0