så där ja

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/742732/mammalinen?claim=bpuc34jebzn">Följ min blogg med bloglovin</a>


Så nu finns ja på blogloving oxå så ni kan prenumerera på min blogg via därifrån =)

Har rätt nyss kommit hem från syrran med familj har käkat lunch där och fikat o umgåtts ungarnas morfar kom oxå en sväng =)

På vägen hem så tog ja vägen fötbi ica centrum o hämta ut ellos paketet lilla älskade Felicia vaknade o började stortjuta hela vägen hem :( knep sååå i mitt mamma hjärta!!! 
 Nu har hon lugnat ner sig o ligger på min arm och har ätit i 20 min.

Snart kommer pappa janne hem oxå, får se vad vi gör för mat..

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0