Lunch & pissväder

ja nu har jag ätit lunch.. vädret är piss så det går inte att gå ut.. eller jo det gör det jue men  känner då inte alls för att göra det idag, har ändå en massa att styra här hemma..  ska få ändan ur stolen sen och damma och dammsuga oxå..  men först tänkte jag att Felicia ska få vakna och äta lite, så att jag kan städa sen när hon sover igen.

Har börjat fundera på vad jag ska önska mig när jag fyller hehe.. har rätt många punkter på vad jag skulle vilja ha haha..

Skulle även behöva lite massage  har en punkt på vänster skuldran som ilar och smärtar  som nog beror på att jag burit flisan mkt på vänster arm.. men det är ju den armen som det känns mest rätt att gå och bära omkring henne på =)

Vill även få bloggen finstylad.. hm..  undra om det är nån som är duktig och känner sig manad? =)

Imorn ska vi promenera lite på finspångs marknad.. men  ja undrar hur fasiken alla knallar ska få plats då de bygger om vägen en massa vid banken och åbergs,
Jaja inte mitt bekymmer jue ;)


Mina 2 älsklingar *gos*

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0