Svettig Fredag

Idag har jag och Felicia varit till viberga och handlat, köpte lite gott som skagenröra och feta ost och sånt fy vad jag älskar att äta det.

Blev rätt svettigt att handla och bära in alla varor inklusive Felicia :)

Efter att det var klart och både jag och Felicia hade fått i oss mat i magen så stack vi ut på promenad och jag åt glass i centrum, åt melon och minchoklad, det sistanämnda ska jag nog inte välja igen, så gott var det inte..

Kom hem igen vid halv 5 tiden och jag och Felicia låg och mös på filten på golvet och jag tog säkert en 100 kort på henne :)

Jag och Janne har ju varsitt sovrum nu tills vi flyttar isär helt och hållet,  han har gått och blivit sjuk nu kände sig dålig när han kom hem från jobbet,  feber och halsont, uscha buscha, sånt vill vi inte ha, så vi åker en sväng till Rejmyre imorn och hittar på nåt där istället för att vara hemma kring bacillerna, får se om vi övernattar nåt där också.

Laddade ner Picasa  igårkväll så jag kan börja märka bilderna och lite sånt, men jag saknar forftarande photoshop :/




Nu har det tagit evigheter för mig sen jag skrev inlägget, för felicia vaknade och var så lessen och har spytt en massa, nu sover hon äntligen i min famn, ska strax lägga henne i sin säng igen.

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tog också minchoklad engång och det var fan det äckligast jag ätit.Var precis som att käka tandkräm,bläää!



Hur har ni det efter omständigeterna?

2009-07-18 @ 11:32:34
URL: http://elin-marie.bloggagratis.se

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0