Snö så in i norden och snorig barnanäsa

Hej på er

Sitter här nu och uppdaterar lite igen,. fryser gör jag med, kan det bero på att det är snö och kallt ute månne?

Felicia sover äntligen igen, hon sov bara den första kvarten när hon somnade vid klockan 19, sen har det varit full fräs fram till för ca en kvart sen.

Idag har vi inte gjort så mycket, Felicia har blivit förkyld och i och med det rikliga snöfallet så kände jag att vi borde stanna inne och mysa, vilket kändes rätt.

Fick ju besök under eftermiddagen av Felicias mormor =) Vilken tur,  hon hade med sig texmex låda från åbergs vilken lyx!! Tack så mycket =) Fick även med saft och bröd från gammelmormor mumma =)

Sitter nu och kollar på "Jag vill bli stjärna" har ju inte så mycket att välja på tv boxen har inte kommit igång ännu men det har iaf  bredbandet och  telefonen, så jag hoppas tvn kommer igång imorgon, har ju saknat att se en massa på 5an bland annat, tex ullared och Greys och sånt hehe.

Fick ett argt telefonsamtal nyss, som vanligt med andra ord.

Här kommer lite bilder igen som vanligt =)





Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej

Lillgumsan ser förkyld ut hoppas hon blir bättre snart sköt om er....

2009-12-15 @ 21:56:10
Postat av: Sarah o Linus

ser att lilla tjejen är förkyld, stackarn :(

Ja det var sista avsnitt på programmet Ullared i måndags. Då handlade det om att handla julklappar :)

Krya på lilltjejen! Kram

2009-12-16 @ 09:28:37

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0