Lilljul, Julafton och sånt

Hej på er, God fortsättning!

Har inte varit så duktig på att blogga på sistone.
Jag och Felicia har varit i byn och myst sen i tisdags, nu är vi hemma igen.
V sov hos min mamma första natten, så vi kunde umgås lite extra, sen på onsdagen så åkte jag och Felicia med hennes morfar hem till syster med familj och hade lillejul, så gos julmat och trevligt sällskap var det.

Igår Julafton så var det full fart från 7 på morgonen med frukost och bestyr och  jag gick sen med Felicia i vagnen till min mormor och morfar och det var inte plogat mao tog lite tid att plöja fram vagnen på vägen :)
Många var vi som vanligt kring bordet och det åkts och fika heeela tiden.

Det blev en rejäääl julklappshög  bredvid mig och flisan och både hon och jag är sååå nöjda med våra klappar.

Idag så skjutsade mamma hem oss innan hon skulle till jobbet och jag fick en massa julmatsrester som jag redan har ätit en ordentlig portion av, har lite chokladtårta i kylen från igår med som jag nog tar och hugger in i om en stund.  Funderar på vad jag ska se på tv, verkar ju inte vara nåt särskilt bra.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken liten sötnos! :)

2009-12-27 @ 19:08:04
URL: http://galaxia.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0