Klappa händerna när du blir riktigt glad =)

Hej på er i kylan :)

Brr vad kallt det är men uppfriskande, det snöar och blåser ute som man tror kinderna ska falla av, jag och Felicia var en sväng till netto förut för att inhandla lite socker, men som blev lite mer grejer typ mjöl och ägg och sånt som alltid går åt.

Innan vi gick så åt vi lunch, och Felicia  försökte teckna lampa, om jag blev stolt! och Imorse så klappade hon händerna för första gången, fast jag misstänker att det var det hon gjorde i vagnen på vägen hem i häromdan, men shit ännu mera stolt blev jag.. och jag lyckats fånga det på film förut när hon klappade händerna.



Felicia är fortfarande lite förkyld, köpte nässpray åt henne igår, men har som tur är inte behövt använda den än, men kändes tryggt att ha den hemma iallafall.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är!!:)

2009-12-17 @ 15:22:20
Postat av: Lisa

Haha det var jag som kommenterade, glömde skriva

2009-12-17 @ 15:23:17
Postat av: Linda & Mini

Åhh, vad söt hon är.

Duktig på att klappa händerna.

Nu längtar man efter sin egen nu.

Bara 7 veckor kvar =)



kram Linda

2009-12-17 @ 15:44:21
URL: http://matchukgirl.blogg.se/
Postat av: Persica

Jaaa där lyckade du fånga! :o)

2009-12-17 @ 22:08:37
URL: http://markman.be
Postat av: Anonym

Guuud ssååååå sööött hon e jätteduktig helt imponerad :) tiden bara rusar förbi Izza är redan tre månader jag hinner inte med :)

2009-12-19 @ 15:29:41
URL: http://lulalena.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0