Frusen söndag

Hej på er.

Sitter här och kollar på London Ink på tvn, fick för mig att blogga lite med datorn i knäet just för att få lite värme ;) är lite frusen just nu, Felicia hon sover i sin säng som vi sänkte ner igår,  vilken tur man fick hjälp av E Tack :)

Jag vet exakt vilken tatuering jag vill ha nu och vart den ska sitta,  eller det har jag ju vetat länge, skulle ju ha gjort en förra hösten, men då hade ju Felicia flyttat in i magen. Men först nu är det lite priogrejer jag måste ta i första hand, och det är ju fix med lägenheten och köp av bil och sånt som står högst upp på listan.

Ska strax kolla på nätet vilka dopsånger jag vill ha på Felicias dop, finns ju en hel del att välja i mellan.
Sitter även och funderar på vad jag ska äta för mat idag, om jag ska ta upp en matlåda av fisken jag gjorde tidigare i veckan eller om jag ska  röra ihop något annat smarrigt.. Fast mest av allt är jag nog sugen på en riktig pizza, det var ett tag sen nu, iochförsig så åt jag ju pizza när jag flyttade hit  men det är ju ett litet tag sen sist.
Idag känns det ju som en typiskt pizzasöndag, men är lite seg och och frusen och vill gärna kunna lata sig lite vad gäller matlagningen iallafall, veckan som har gått nu har jag verkligen satsat på matlagningen som inte är min starka sida, med att satsa menar jag att jag har  breddat mina kunskaper lite, som tex tillaga fisken som jag aldrig hade gjort förut, gjorde även kyckling i ugnen ett par dar senare som blev hur lyckat som helst. Det har blivit roligt att laga mat när det bara är jag som äter den, finns ju ingen som kan sitta och klaga på hur dåligt den smakar och att jag skulle ha tänkt på det och det, då vill man inte laga mat när man bara på negativ kritik hela tiden. Kritik kan jag ta men då ska det sägas på rätt sätt och behöver ju inte vara för minsta lilla det kan få en att känna sig riktigt låg.

Nä nu börjar jag piggna till igen vad skönt :) Antagligen för att jag börjar få upp värmen igen.


kram på er.




Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0