Fredagkväll och Idol

Hej på er.

Fasen det går lite för många dagar emellan att jag uppdaterar bloggen, det måste det bli ändring på ;)

Givetvis vaknade Felicia nu när jag skulle blogg, men hon somnar strax om, hon vaknar så lätt av mardrömmar och dyl på kvällen, men hon är relativt lättsövd ändå.

Idag har jag städat här hemma och fixat, sen tog jag och Felicia en promenad upp på centrum och fixade lite fredagsgodis åt mig *mums*

Kollar på idol nu, spännande och se vem som åker ikväll och vilka som går till final, Erik är hur som helst given i final enligt mig.

Veckan har flutit på bra, jag har börjat spackla lite smått i köket,  ska bli så kul när allt är klart vad nöjd jag kommer bli.
I onsdags var jag med Felicia till bvc, hon vägde 7630g och är 68,8cm lång. Igår fyllde hon 7 månader med, helt ofattbart vad tiden går fort.



Så gulligt när kusinerna Felicia och Amand kramas :)



Felicia kan numera sitta utan stöd även om balansen är lite si och så så man måste vara med hela tiden och bulla upp med kuddar.



Kommentarer
Postat av: Johanna

jo jag ska fundera på de, vill så gärna också, tycker det är snyggt :) men får se :)

2009-12-05 @ 07:51:28
URL: http://soola.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0