En grå ganska händelselös Tisdag

Hej på er.

Idag har det inte hänt så himla mycket,  jag och Felicia var rätt sega imorse och unnade oss lite extra avkoppling och gick upp strax före 9, sen vid lunch så kom Felicias mormor och hade kyckling med sig, så himla mummigt,  vi hade massor att prata om och allt hanns inte med.

Är ju för det mesta tråkväder ute, men trots det så tog jag och Felicia en promenad i eftermiddags upp till centrum och tillbaks.

Som sagt det har inte hänt så mycket, Felicia provar byxblöjorna  som kom med i paketet från libero vi hämtade ut på lindex för ett tag sen dom sitter bra men jag gillar inte libero,  de är så hårda och prassliga, vi kör alltid pampers i vanliga fall.

Blir rätt mycket som händer i veckan, imorn är en grej inbokad, och på torsdag så ska jag till hörcentralen i Linköping, på fredag inget bestämt än, på lördag får vi besök, på söndag får vi också besök av syster med familj och kusin med familj :)

Felicia sover iallafall just nu försöker få henne att sova hela kvällarna i sin säng, ska börja med nätterna snart med, hon sover ju med mig i min säng när jag går och lägger mig, men det är hög tid att hon vänjer sig att sova själv, hon sover ju i sin säng på dagarna och så här på kvällen, men hon vaknar ju så ofta av marddrömmar och dyl.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0