091231

Gott Nytt År!!!

Hej på er, nu är det snart ett nytt år, helt sanslöst vad det här året har gott fort!

Året i bilder:

Januari:
Felicia i magen v 27 (22/1)


Februari:
Flyttade från Nyhem till Norrmalm och slutade jobba och gick på havandeskapspenning.


Mars: Kräktes och var yr för jämnan och var skapligt framtung och Felicias kusin Amanda döps.


April:
Yes snart i mål och det är väldigt varmt  för att vara April yäj kan sola men ack får en massa pigmentfläckar i ansiktet och fötterna svullnar mega.


Maj: Det börjar bra, får städfnatt  den 1a Maj städar lägenheten överallt och tvättar fönstrena vadann denna energi? Lördagen den 2e  så börjar jag känna av att det kanske blir bebis snart  och den 3e föds Felicia kl 06:51 på morgonen, månaden till ära så kommer det lite fler bilder:





Juni: Jag fyller år  Felicia träffar sin storasyster, jag och Flisans pappa bestämmer oss för att gå isär


Juli:Är mycket i Rejmyre och umgås :)


Augusti: Köper lägenhet :)


Sepember: Min näst äldsta syster Jenny gifter sig.



Oktober: Flyttar in i min nya lägenhet i slutet på månaden :)


November:Inget speciellt mer än att Felicia kan sitta utan stöd



Felicias första jul :)




Så Ha det så gott!

Kram




Kommentarer
Postat av: Persica

Jaa, håller med dig att tiden gått ofantligt fort! Vilka härliga bilder! Massor kramar

2010-01-01 @ 19:59:52
URL: http://markman.be
Postat av: Sarah o Linus

Såg bilder på Chicka, har du henne kvar? :S Söta ni var på julafton =) Kram

2010-01-01 @ 22:59:08
Postat av: Anonym

Heeej

Joo när det gäller träning så är tid en bristvara, jag e glad om jag hinner med allt som har med hemmet att göra, känns som viktigare nu :)

Nog hinner jag komma i form på sommaren kan man ju ta sig ut och springa :))

2010-01-08 @ 10:33:35
URL: http://[email protected]

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0