Vid sjön och kalas

Idag har det varit fullt upp, kan ju börja med att Felicia sov som en stock hela natten, är helt imponerad! Hon somna runt halv 8 igårkväll och sov nästan en timme och vaknade en sväng och ville äta, sen somnade hon om på en gång igen och sov till halv sju imorse! Då ville hon ha mat igen, sen låg vi och myste fram till ungefär klockan nio imorse, så himla skönt.

Sen var det dags att gå upp, jag badade henne, det tyckte hon var jätteskönt som vanligt.
Gjorde oss klara och hon fick äta igen och även jag fick i mig lite frukost, sen kom mormor och hämtade upp oss, vi skulle ju till sjön, myyys!

Var där  ett par 3 timmar, tiden bara flög iväg. Vi fick flytta filten hela tiden för det blev skugga, så var det minsann inte när vi var små, men jodå träden har ju växt som sjutton hehe.

Tog lite kort också, var man ju tvungen att göra hihi.

Kollade på klockan oj då,  bäst att packa ihop och vi åkte hem till mormor för hon skulle ju duscha och fixa lite sen gick bort till Leif som fyller år och fick jättegod mat och tårta. Blev kvar där rätt länge och Felicia var så glad så, jag fick ju chans att äta i fred och blev så himla mätt.

Så nu sover min lilla söta tös och jag småkollar på sommarkrysset, finns liksom inget annat bättre att se.

Helt apropå Björn Gustavsson är för j*vla rolig!

Nä nu bjuder jag på lite bilder, för ikväll blir det bara att slappa lite och ta en dusch om jag kan  iallafall så länge Felicia sover.

Ha en trevlig kväll alla ni glada!





//Caroline

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad hon är söt Carro =), hoppas du minns mig? (samma klass i Öre på BF)

Du kan följa min Grav via min blogg...

Väntar vårt första barn är beräknad att komma den 25 Jan -10 =)

2009-08-08 @ 21:54:02
URL: http://matchukgirl.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0