Varmt och gott i byn

Fy vilken underbar sommardag det har varit idag.

Försöker få till ett inlägg här, men det är inte så lätt går och kollar Felicia emellanåt och dessutom är det Americas funniest homevideos är ju för jävla roligt att kolla på klantiga människor.

Idag har det varit fullt upp, när jag och Felicia väl var klara med morgonbestyren så bestämde jag att vi skulle ta och gå upp till min mormor och morfar, väl där så bubblade vi och jag gick lite saft, sen kom min mamma också och helt plöstligt så blev vi bjudna på lunch, potatis och fläsk med löksås, så himla gott.

Sen gick jag och flisan hem till mamma, det blev att vända igen för att gå till affären och köpa glass som vi bestämde att vi skulle äta ihop med blåbären, muums säger jag bara det var himla lyckat!

Är för övrigt just nu väääldigt godissugen, skulle haft en liten skål här nu, när Felicia ändå sover.

Idag har jag inte tagit några bilder, men det ska förhoppningsvis göra imorgon.

Är så glad för en sak tjoho säger jag bara, det kommer bli intressant! :)

I affären stötte jag på B som  hälsa och bubbla lite och sa att hon och C skulle med barnen till sjön och undrade om inte jag och mamma och Felicia ville dit, och att vi skulle höra av oss om vi bestämde oss för att åka dit.

Berättade för mamma när vi var tillbaks med glassen, och vi bestämde att vi skulle åka till sjön, det var verkligen lyckat för så skönt det var att vara där nere, det svalkade lite vid vattnet, samtidigt som att man vågade visa sig i bikini.

Felicia lyckades med konsten att fullständigt spy ner både sig själv och mig ett par gånger idag, så innan vi gick från mamma förut så fick jag låna en kjol och ett linne, hehe.

Fasen finns inget roligt att se på tv, kanske blir att sova tidigare sen, ja vi får se.

Nehepp nu ska jag kolla vidare lite här.

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha nejdå, här står man fortfarande på stadiga 69 kilon. Stannade upp när jag slutade amma :/ Jag antar att amningen gör en hel del med vikten :) Va glad för att du gått ner så bra :) Ja kämpar som en tok. Hoppas allt går bra annars ? Kram

2009-08-07 @ 21:44:42
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0