vaccination m.m.

Jäkla skit hade skrivit ett lång inlägg, så försvann allt för internet hoppa ur..  gah..

Ja vaccinationen gick bra idag, Felicia sover nu verkar vara helt utmattad och jag har duschat.. ne nu tappade jag suget på att skriva, hade skrivit allt klart och skulle bara lägga upp bilden så försvann allt.. *morr*

Tack mormor för hjälpen med allt idag!



Skriver mer imorgon om jag får chansen, man vet ju aldrig, Felicia kräver ju mer och mer uppmärksamhet ju äldre hon blir, hon är ju faktiskt 3 månader idag!!

//Caroline


Kommentarer
Postat av: sofie

därav att skriva, spara, skriva, spara en jkättebra grej att lära sig att försöka använda..

gjorde som du förra veckan, skrev ett långt (utan att spara) o så försvann det..



bara attans, räkna till 10 miljarder och börja om.

om man ens ids det :D



Söt felicia är =) blir glad se henne på kort..speciellt par inlägg sen då ni två ser in i kortet och skrattar... :D

2009-08-03 @ 22:39:24
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0