Tyst och lugnt

Ja minsann nu är det verkligen tyst och lugnt. Felicia sover i vagnen, det har hon gjort ett bra tag nu, jag har hunnit äta frukost och platta håret och ladda en maskin tvätt.

Är fortfarande i Rejmyre och tar det lugnt, skönt och komma ut hit lite, innan hösten och allt drar igång.

Igår kom Sofia och Amanda ut hit vid 10 snåret, sen så vinkade jag och Felicia och Sofia och Amanda av morfar och hans MCkompisar när det brumma iväg, var säkert en 10 hojar hehe, de skulle åka mälaren runt eller något sådant. Ha de tänkt ta en bild men det blev inte så, jag hade ju Felicia i famnen.

Igår vaknade flisan vid halv 8 tiden, hon somnade inte om vid 9 som hon brukar göra utan höll sig vaken till halv 11, men sov bara en timme,  hade varit bra om hon sovit ett par timmar till.

Jag och Fia fixade käk medans flickorna sov., sen så vaknade givetvis Felicia när jag skulle äta ^^.

När Vi hade ätit, så gjorde vi oss klara för att gå upp till glasbruket en sväng och kika lite, sen fortsatte vi att gå till gammelmormor och gammelmorfar, där blev det fika i stora mängder, men vi fick vänta lite först..  för min mosters familj skulle komma samt  min mamma och mostrarnas kusin från skåne med familj skulle komma.

Hade tänkt blogga tidigare imorse eller igårkväll, men har inte lagt in några nya bilder i datorn, och då tycker jag egentligen det är så himla tråkigt att blogga när jag inte har några bilder med i inlägget.. asch.. det får gå denna gången, sen får jag kanske ta och blogga ikväll med bilder också, om jag nu kan och hinner, för Felicia är så himla snuttig och mammig på kvällarna så det är sanslöst, hon är precis hela tiden kan jag ta och tala om, hon sliter och drar och blir ibland arg, jag funderar på om det finns 2 möjliga orsaker, 1: att hon är hungrig och är i en rejäl tillväxt period och  ökar produktionen på mina 2 så att hon ska få mer mat.  2: Att det är för att det finns för lite mat helt enkelt på kvällen.. who knows.. ja  det är väl att vänta och se ett tag, men hon somnar ju till slut sen, hon är absolut inte jobbig bara gnäller lite smått  och tuttar så in i norden.

Framåt kvällen igår så grillade vi även på fläskfile och flintastek och gjorde potatisknyten , ooh så gott!
Åt även lite godis något som jag inte har unnat mig en lördag kväll sen innan Felicia föddes, det var mummigt.

Nää nu börjar jag bli rastlös det är nästan lite för tyst och lugnt :)) Vill hitta på något!

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0