tjoho

Gu vilken bra nyhet jag fick igårkväll innan jag gick och la mig, nu känns det skönt, så är det bara en sak till i eftermiddag som ska göras, sen är det mera definitivt :))

Felicia sover middag, det har hon gjort ett tag nu, så jag har hunnit äta frukost fixa håret, messa med syrran och bäddat, och suttit vid datorn ett litet tag, ska snart diska frukostdisken, sen blir det att börja med lunch också, tror jag gör bacon och pasta röra idag, hade velat ha feta ost hemma till det också, men den sorten jag ville ha fanns inte i affären igår.

I eftermiddag blir det evt en fika med Sofia och Amanda, får se om det hinns med, för kl 17 ska jag och Felicia var på plats för ett möte :))

Ska kolla runt lite på nätet också efter vad jag ska ha på mig när storesyrran gifter sig, det blir nog en budget variant av lite fräsigare leggins och klänningstunnika.

Har ju en hel del utgifter nu framöver så det gäller att vara ekonomi smart ^^

Ska försöka ta lite mer bilder idag, vad jag och Felicia hittar på, sist när jag hade tänkt använda kameran, så låg minneskortet kvar i datorn.. gah måste ha varit helt snurrig i tisdags hehe.

Är förresten hemma i Finspång vi har sovit en natt hemma, Felicia sov i min säng hela natten, hon blev jätteledsen när jag försökte lyfta över henne vid halv ett tiden inatt, så hon fick fortsätta sova hos mig. Hon var lite rolig nu på morgonen, hon låg på rygg hela tiden, men vi sov ytligt båda 2 och hon sparkade och hade sig, sen när jag tittar upp så har hon inte huvudet vid huvudändan utan då har hon lyckats lägga sig på tvären.. hmm hon växer fort! :))


Tog denna bilden i förra veckan när vi var hemma en sväng.

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0