Potatisgratäng i ugnen..

Passar på att kvällsblogga nu lite för en gångs skull, Felicia hon sover, och jag har hunnit duscha utan att hon ska ha vaknat och är ledsen, skönt må jag säga.

Satte igång ugnen medans jag gjorde mig i ordning, så nu har jag lite potatisgratäng på G blir lite sen middag, men vaddå, det är ju fredag jue :)

Håller på att föra över lite bilder från kameran också, tog lite fler idag när flisan ligger på magen på filten och hon höll bara på att vända sig till rygg min lilla busunge, hehe.

Mamma kom på besök förut och hade med sig lite käk,  som tex potatisgratängen som bara var att slänga i ugn och rostbiff som jag ska äta till det och sen även lite plättar och jordgubbssylt som jag kan äta till lunch imorgon, värsta lyxen jue!

Hon hade varit till stan med min syster med familj, så då hade de även fixat en fäll till felicias vagn, men den glömdes kvar i deras bil, får se om de kommer förbi med den ikväll eller om den dyker upp imorgon.

Var ute och gick med flisan förut en sväng gick förbi **** *drömmer*  hihi, kommer bli så himla bra!

Köpte även lite gottis som jag har mumsat lite på här förut innan jag badade och nattade Felicia.

Nu är maten snart klar, får man se om man hinner äta klart innan hon vaknar, eller om hon nu sover för natten, var ett par veckor sen sist hon somnade så här tidigt för att sova hela natten.




Nu ska jag äta!

//Caroline

ps skulle så gärna vilja ha en ordentlig design på min blogg, är det någon som vill hjälpa mig, eller vet någon som kan?


Kommentarer
Postat av: Lena Pettersson

Guud såå söt hon är och stadig på nacken duktig tjej :)Blir onekligen trött till kvällarna fast detta är bara början...

Du gör ett bra jobb som ensamstående mamma Carolin :)

Kramixx

2009-08-21 @ 19:35:40
URL: http://lulalena.blogg.se/
Postat av: Linda

Ibland e det skönt att ha sin mamma i närheten =) Min mamma brukade skämma bort mig med lunch på jobbet när ja jobbade i Finspång, nu vill hon nog inte sitta o åka med den hit skratt

E lite nyfiken på vad du drömmer om ju! Hoppas iaf att de blir bra va det nu är o att du skriver om de snart =)

kramkram

2009-08-21 @ 20:01:42
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Linda

Då får jag ta o logga in där nån dag då så ja slipper vara nyfiken ;)

Tack, nepp nu e det nära o ja längtar ihjäl mig kan ja lova! =)

Japp, det e kanonbra med mammor som skämmer bort en ;) Blir ju inte lika ofta nu men desto mer när vi ses så ja e nöjd ändå, hehe..

kram

2009-08-21 @ 23:36:31
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: johanna

Du borde fråga http://hochm.blogg.se om dom kan tänka sig att hjälpa dej med designen :) dom erbjöd sig att fixa min design gratis men emma hade redan hjälpt mig, men ta och fråga dom iallafall:)



ha de bra

hejs

2009-08-25 @ 13:04:35
URL: http://soola.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0