oh my god.. tar mig för pannan

Nä nu blir det inte något långt inlägg, vill bara säga att jag och Felicia har haft en toppendag med syster sofia och kusin Amanda.  mormor kom förbi också för att busa med barnbarnen :)) Har promenerat en hel del har vi gjort också, och ätit en jättegod kycklingsallad, som syrran svängde ihop.

Felicias pappa var här en sväng förut för att mysa lite med henne.

ikväll lyckades Felicia somna i sin säng vid strax före 9 visst hon somnade på min arm först men sen har hon sovit sen dess och jag har badat, ätit och diskat och pratat i telefon och hon sover fortfarande.

Sen säger jag bara oh my god igen de som vet, vet vad jag syftar på, fattar inte  vad "den" tänker på.

Gonatt!




//Caroline

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter oroväckande och så blir man nyfiken såklart. Jag tar mig lite för pannan här hemma också. Vi kan göra det tillsammans. :)

2009-08-24 @ 20:12:56
URL: http://lusth.blogspot.com
Postat av: Elin

Hon är ju så bedårande lilla skruttan=)

2009-08-24 @ 20:27:29
Postat av: Femma

Men gud, du är så kryptisk så jag kan dö av nyfikenhet!

Vad jättesöt hon är, lilla Felicia!

KRAM!

2009-08-25 @ 09:54:06

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0