Ny vecka

Sitter nu här och huttrar lite, borde ta på mig en tröja till, sitter i bara linne och piratbyxor, det är ju lite kallare idag, i och med att det är mulet och risk för nederbörd, nu längtar jag efter mina jeans som jag har i Finspång.

Felicia sover i vagnen, så jag passar på att skriva ner lite här, som ni märker har jag svårare att få något nerskrivet på kvällarna i och med att Felicia är som en sugpropp på mig då.

Imorgon blir det speedway tjoho, hoppas bara att vädret är på våran sida, så kommer jag och Felicia följa med pappa till kumla och heja på vargarna.

Ytterliggare spännande saker  händer i veckan, ska bli intressant, lite nervös hihi.

Har inte kunnat tagit kort på ett par dar för batterierna i kameran är slut, men har iallafall fått in de senaste bilderna i datorn.

Sitter och väntar på att mamma ska höra av sig, så blir det att promenixa dit bort.

Nä nu är jag lite för rastlös att skriva här.






//Caroline

Kommentarer
Postat av: Pillan

Tack så mycket=)

Ja de ä'r jätte skönt så smidigt att alltid ha maten med sig sen är det ju ett plus att man går ner lite i vikt med. Kramis

2009-08-17 @ 15:52:41
URL: http://lovelychild.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugpropp!=) ha ha!

2009-08-17 @ 17:06:31
URL: http://ordletaren.blogg.se/
Postat av: Lena Pettersson

Hej du :)

Jag lovar att drömprinsen är närmare än man tror, förutsatt att det andra man hade är helt över och att man kommit vidare...

Trodde inte det fanns någon på denna planet som skulle passa mig och började kännna mig gammal, men plötsligt hände det :)

Nu vet jag inte såå mycket om hur det är med dig och min lille bror och om det är helt över men en sak är säker och det är att vi alla har våra problem :)

Jag och Anders bråkar nästan aldrig, men nog har vi haft våra diskussioner...

Felicia är underbar tänk vad härligt att du är mamma även om det nog måste vara tungt att vara själv...

Är ju bara du som stigeer upp på natten om hon vaknar :)

Jag ser verkligen fram emot att få en liten du inspirerar mig :)

Massor med kramar Lena

2009-08-17 @ 17:20:33
URL: http://lulalena.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0