Mörkt mitt på blanka dan

Ja usch vad mörkt det är, det regnar och jag har fått tända mysiga lampor.

Felicia sitter i mitt knä och myser, hon vaknade nyss.

Igår gick mötet fint fint, är så glad!!!!!

Felicias pappa var här en sväng igårkväll också och mös lite med henne.

Innan mötet igår så kom syster med familj hit, och även mamma en sväng :))

Kunde knäppa en av mina smaljeans idag tjoho, visst fläsket hänger över lite men so what ^^

Nä nu vill Felicia äta, och snart kommer hennes mormor förbi en sväng, förlåt för en kort och konstig uppdatering.

lite suddig bild ifrån förra veckan.

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du :)

Kanske är fixeringen det stack till riktigt ordentligt flera ggr kommer väl att hålla på såå i någon dag innan den hamnat där den ska vara :)

Man blir ju onekligen nyfiken när du skriver såå mystiskt om nyheter du fått :)

Men såå länge det är glada nyheter såå :)

Jag börjar kännna mig lite gammal och vill inte bli som dom här kvinnorna som har på sig tonårsdöttrarnas kläder :)

Men jag och Johanna har ganska lika smak....

Ärrr såååå himla trött hela tiden men det beror nog på denna hemska förkylning :)

Massor med kramar till er...

2009-08-21 @ 18:31:17
Postat av: Lena Pettersson

Inlägget var från mig namnet bara försvann då jag skickade ??

2009-08-21 @ 18:32:45
URL: http://lulalena.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0