Märks att det börjar bli höst snart

Igår hade vi  ett rejält åskoväder i Finspång, det haglade och hade sig och det blev strömlöst i 30 minuter.

Jag och Felicia låg då och mös i min säng och hon tränade på att gripa  lite grejer med sina små händer.

Nu är vi åter i Rejmyre, är skönt och mini semestra här över helgen.
Att det märks att det börjar bli höst är dels för att vädret brukar bli lite tokknäppt plus att det blir så jäkla kallt i det här huset hehe.

Provade mina jeans igår igen, nu sitter dom ännu bättre och snart går dom att knäppa, som jag längtar hehe.

Felicia växer så det knakar,  ska kypa  2 st pyjamaser åt henne när pengarna kommer, hon har fått låna av sin kusin Amanda om det är 2 eller 3 st, men som Felicia spyr och skiter så behövs det minst ett par st till som man kan varva med :)

Längtar tills vissa saker blir klart :))

Imorse gick vi upp halv 8 skönt var det må jag säga, vi gick ju ändå och la oss strax för kl 22 igårkväll, men Felicia hade svårt att komma till ro, det dög inte att sova själv i början, sen när hon väl somnat så vaknade hon igen efter ett par timmar och var ledsen, då fick hon snutta mera, men sen så sov hon gott hela natten.

Hon fick sitta med i mitt knä när jag åt frukost förut för hon var på sådant prathumör hehe, nu ligger hon i vagnen och somnar när som helst.

Den där babyvakten funkar nästan för bra hihi :)) Nä men den är suverän!

Idag ser det ut att bli fint väder, men jag fryser arslet av mig har dragit på mig  de varmaste sommarjeansen jag har hehe och ett linne och en munkjacka, Felicia fick långärmad vit body och rosa byxor och strumpor.

Sen när vi ska ut så får hon nog en kortärmad variant iallafall, för om det blir kyligt så har hon ju jacka iaf.

Idag är jag sugen på att gå en längre promenad, får se hur det blir.

Det är så kul att många får barn nu eller har fått, Nu har även Pillan fått sin lilla Wilma, så roligt!!

Jag ska strax sminka mig lite och fixa håret och ladda en maskin tvätt nu medans Felicia sover.

Har inte lagt in några nya bilder från kameran ännu, men ska leta fram en här.



Det var verkligen härligt att vara vid sjön hela förra helgen!

Nä nu ska jag sätta fart, ska försöka ladda upp den där teckenspråksbloggen sen, det har inte blivit av, eller så har uppladdningen inte hunnit klart innan jag ska göra annat osv.

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag antar att jag kanske kan gissa vad vissa saker är och tycker det verkar skitkul i så fall. :) Kram på dig

2009-08-14 @ 09:52:55
URL: http://lusth.blogspot.com

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0