Lång dag och en blodig tå..

Nu ligger min älskade lilla dotter i sin säng och sover, hon ville då absolut inte ha ersättning ikväll utan bara tutten så jag ammade henne och hon somnade på stört, kraken var väl jättetrött efter en lååång dag, vi gick ju upp kl 06.40 imorse, sen var vi iväg på möte kl 9, och jisses vad det regnade på oss när vi gick dit, tur man har regnskydd till vagnen och jag hade paraply :)

Hon somnade om  under tiden vi knallade till b-hallen jag tänkte köpa blöjor pampers i storlek 3, fanns det där då? nää lika värdelöst som att leta blöjor på ica centrum, där finns inte den sorten heller, och jag och syrran diskuterade om att de förmodligen inte beställer hem just den storleken överhuvudettaget..

Efter lunch så blev det bestämt att jag och Felicia skulle möta upp Sofia och Amanda så det gjorde vi, trevligt trevligt då hade det hunnit bli bättre till och med fint väder, vi gick till solo och barnen fick lite fina kläder, sen gick vi till åbergs och dela på en läsk, medans Felicia behövde äta.

På vägen hem till syrran stannade vi till i Lilla Jag butiken så mycket fint och mysiga kläder de har där, dit ska jag gå fler gånger.

Nu är jag helt färdig i kroppen, ja ni förstår mina skor är helt åt helvete var nåt billigt skit jag köpte på viberga i slutet på april när jag var höggravid, kunde knappt prova skorna pga väääldigt svullna fötter, men hur som helst, har knappt använt dom i sommar, i och med att jag har använt mina sandaler istället, så har väl kanske använt dom en ja ca 20 ggr, redan nu har dom vittrat sönder i regnet och av allt promenerande, fan jag skäms ögonen ur mig, måste ha nya sneakers på stört, egentligen vill jag köpa höststövlar, men det tänkte jag att jag ska köpa sen i samband med kläderna jag ska ordna inför när vi ska på storesyrrans bröllop.

Ja vilket fall som helst, de där skorna är lite smala dvs trånga, och jag har slarvat med att fila tånaglarna så de var väl en aningen långa och till saken hör är att ena tånageln skavde hela tiden på tån brevid, så det blev ett ordentligt sår ocen blod, detta upptäckte jag hemma hos syrran, tyckte det var bäst att kolla då jag tyckte det hade gjort skapligt ont sista biten att gå.

Jag gick ju och köpte blöjor på ica hårstorp, det är ta mig tusan bara där och på viberga dom har det, gäller att vara snabb, det är ju en sån babyboom så blöjor är en bristvara kan man tro.

Sen hemma hos syrran så fikade på kladdkaka, syndigt gott!!

Felicia var då inte särskilt artig utan spydde för glatta livet där på deras golv.

Gick hyfsat att gå hem, pratade i telefon och Felicia hon sov i vagnen.

Hade börjat bli ordentligt hungrig, men mat i magen blev det inte förräns någon gång efter kl 20, inte konstigt att jag fick asont i huvudet, tog en panodil och fixade ersättning till Felicia som hon inte ville ha, och nu sover hon fortfarande, vilket innebär att jag nog kan duscha i lugn och ro, det behöver jag efter dagen strapatser ^^

Glömde kameran hemma så det blev inga dagens bilder.



Tycker Felicia ser lite asiatisk ut fortfarande, hon såg mer ut som det när hon var nyfödd. trots att både jag och hennes pappa är svenskar hehe.  Min lilla underbaring <3

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0