Inte särskilt händelserikt

Idag har vi inte gjort så himla mycket, ändå har dagen gått väldigt fort.  Jag och Felicia gick upp vid halv 10, unnade oss lite mys pys morgon idag.

När Felicia sov middag sprang jag ner i tvätt stugan för att se om det fanns några lediga tider, och jodå det fanns det hela dagen idag var ledig, så laddade en maskin på en gång, det blev ett par stycken.

Sen när tvättstugan var klar vid 3 tiden så passade jag på att fota Felicia lite granna igeeen :)

Jag och Felicia var på väg ut när jag fick mess från syrran, då skulle dom komma förbi här en sväng för att lämna fällen och lite annat småttigott, blev bestämt att vi skulle ses imorgon, först ska vi mötas för att promenera vid kl 10.15, sen blir det att luncha ihop också, våran kära mor joinar oss sen under dagen.

Jag kom iväg sen ut med flisan i vagnen, himla skönt må jag säga var det att gå, gick till Lidl och köpte fryspåsar och batterier *skratt* blev en skaplig promenad på över en timme.

Badade Felicia ikväll också  hon kräks ju så mycket och det är emellanåt både lite slemmigt och som klumpar, min stackars lilla tjej.

Nu äter hon igen, hade ju nattat henne men då sover hon i ungefär 30 minuter och sen är det bara mat och närhet som gäller.




//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0