Håller på att..

Håller på att ladda upp ett ytterliggare youtube klipp på min sida, där jag bloggar på teckenspråk om gårdagen, det går bara lite segt, egentligen skulle det ha kommit upp igår förmiddag men  hann inte klart eftersom att jag och Felicia och mormor åkte till sjön, så det blev lite brått :) och Igår kväll så orkade jag inte, trots att min snälla dotter somnade redan vid 18.15 och sov till klockan 5 imorse och ville äta, sen låg vi och myste sov lite till fram till 8- halv 9 imorse!

Snacka om att vara utvilad, jag gick och jag mig vid halv elva och läste i boken "Män som hatar kvinnor" Har kommit en bra bit nu.

Så nu är vi klara  i stort sett och bara väntar på att mormor ska ringa så vi kan åka vart vi nu ska bege oss har väl inte riktigt bestämt vad som händer idag, för  vädret är inte helt hundra, visserligen är det varmt och soligt nu men  det är växlande molninghet och lite skumt det kommer nog bli åskoväder sen framåt eftermiddagen skulle jag tro.

Är så glad tjoho säger jag bara ;)



Felicia ligger och sover i vagnen så sött nu med benen  uppe på mjukliften, svårt att förklara, men hon ser så himla stor ut :) Hon har snart vuxit ur mjukliften eftersom den är mindre en emmaljungas mjukliftar men var  1000 spänn billigare, fast å andra sidan så kommer hon nog inte vilja ligga i den framåt hösten utan vill sitta mer och mer i vagnen, så då behövs inte den, utan jag fixar en  pälsfäll och evt en åkpåse  som är gosigt sen i kylan.

För första gången ser jag fram emot hösten, jag som brukar bli höstdeppig av allt det kalla regnet och geggamojan och framförallt mörkret, jag brukar se fram emot vintern, egentligen vill jag ha vinter direkt så man slipper det dära gråa tråkiga kalla mörkret, snön gör ju så att det lyser upp på ett helt annat sätt.

Jag ser emot hösten för att  se Felicia växa och bli större och utvecklas, hon ska börja med smakportioner i september, mina systerdöttrar fyller år i sept,  1 respektive 2 år!  Min näst äldsta syster gifter sig  och blir fru Liljestrand även det är i september,

Sen i skiftet oktober november flyttar jag och Felicia :))

Sen vips så är det snart jul igen, helt otroligt.

Nä nu ska jag kolla till Felicia, jag ser hennes ben uppe i vagnen hiihi.

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0