Fullt ös

Kan säga att jag har varit lite dålig på att uppdatera, nu blir det dock ett kort inlägg då jag är rätt skapligt trött och Felicia sover i min säng, ska lyfta över henne sen, har haft en skön helg iallafall, har promenerat en himla massa de senaste dagarna!

Har umgåtts mycket med syster och systerdotter också. Köpte i fredags ett par fina espire skor gjorde världens fynd på mingla, dom kostade runt 500 spänn och det var 70% rabatt så jag betalade bara 149 kr :)) That made my day totally ^^

Nä annars har det väl i och för sig hänt en massa, men jag är så trött så det blir nog strax sängen, Felicia har ju varit vaken en massa de senaste kvällar, köpte en ny napp till flaskan och ikväll drack hon de 65ml ersättning jag hade gjort till henne, efter det så fick hon tutta på mig, puh.. är ju så rädd att hon inte går upp i vikt som hon ska eftersom det syntes senast vi var på bvc, det är ju därför hon får ersättning lite på kvällarna och börjat med smakisar och gröt.

Nu vaknade hon igen.. Förresten imorgon ska vi till öppna förskolan, är det fler som ska dit?

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, ja som tyckte vi var ute i sista sekund ;) Jag vill ha det gjort innan iaf ifall att..

Hoppas ni får skoj på öppna =)

ha en bra dag ni med!

kram

2009-08-31 @ 09:47:49
URL: http://brincken.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0