Full rulle

Ja idag har det varit full fart hela dagen, håller nu på för 3e gången och ladda upp det dära klippet där vart jag bloggar på teckenspråk om  vad som skulle göras i lördags, det tar sin lilla tid,  oså har det inte hunnit klart innan man ska åka iväg osv.

Imorse var jag och Felicia färdiga till kl 10, vid halv 11 så kom mamma så åkte vi mot Finspång först och hämtade lite papper och grejs, sen åkte vi vidare till stan, maxi eller Ingelsta shopping som det faktiskt heter nu för tiden, men vi kommer nog fortsätta att kalla det för maxi.

Väl där  mötte vi upp Fia och Stefan och Amanda, gick lite i affärer, och vi hittade lite kläder åt Felicia och Amanda, tack mormor!!! :))

Träffade på en gammal vän där och hennes 2 små söta pojkar, Var roligt att se dig Jenny, vi får se till att ses på en fika någon dag! :))

Det enda jag kom hem med idag till mig själv var batterier till hörapparaten, hehe.  Nä snart  blir det att kolla efter något snyggt att ha på sig till bröllopet vi ska på i September, min syster Jenny gifter sig då, Spännande!!

Följer Speedway på nätet mellan Vargarna och Västervik, spännande det också, Vargarna leder än så länge heja heja! Men mycket kan fortfarande hända, det är ju  5 heat kvar.

Funderar på om jag ska ta en kvällsmacka, Felicia har ätit hur mycket som helst ikväll, först somnade hon bra vid halv 8  sov kanske en kvart i sin mjuklift,  sen var det bara jag och maten som gällde, hon somnade ju bums  i famnen på mig  testade att lägga na ett par gånger, men då vaknade hon så fort och blev ledsen, men nu får vi se nu verkar det som hon har somnat, annars hade jag inte haft tid att sitta här och skriva.

Det är Ghost whisperer på tv har redan sett det avsnittet,  fasen,.. vill ju se de nya avsnitten, men har inte tankat något sen ipred lagen trädde i kraft.

Ja då får vi se vad som händer imorgon, ett som är säkert är att jag vet att jag och Felicia ska hem till Finspång någon gång under dagen.

Hade förresten ett litet besöksrekord här igår, hum, undrar om min och Felicias sång var sååå underhållande ^^ HAHA.


Nä nu ska jag surfa vidare här lite.  Så får vi hoppas att  jag kan lägga upp blogg klippet sen :))

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0