Felicia siitter i mitt knä..

Ja flisan sitter i knäet på mig, hon behöver egentligen sova mera middag, hon har bara sovit 10 minuter i vagnen, och spyr gör hon mer än nånsin, de senaste 3 dagarna har gått i spyans tecken, jag börjar bli en aninen less på det, men så länge hon mår bra och går upp i vikt så är det lugnt, trot hon har vattenkoppor, även om det inte är  många o det kan ju i sig göra att hon inte är helt i form och spyr mer och sen har hon ju lite förhöjd temp också.

Lite jobbigt är det att vi ständigt går omkring och luktar spya och det blir så mycket tvätt, men det gör inget bara jag får ha min flisan o hon får må bra min älskade lilla unge :))

Ikväll åker vi hem till Finspång, ska bli skönt att vara hemma blan våra saker.

Igår var vi på speedway i kumla det var trevligt även om jag inte såg halva matchen då jag satt och ammade Felicia så var det roligt att få känna av allt :))

Nu äter Felicia igen får se om hon kan sova snart igen. Jag behöver duscha av kroppen igen, hon har spytt ett antal x ggr på mig och sig idag. :)

//Caroline

Kommentarer

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0