Felicia på mage

Lyckades ta rätt fina bilder på Felicia när hon ligger på mage på filten, önskar jag hade en bättre kamera, men den jag har får funka ett tag till :)





Min gullunge!

Ikväll är det speedway på kråkan heja vargarna!! Hade jättegärna åkt dit, men har ju ingen bil :/

Sen hoppas jag på någonting, håller tummarna, får se vad det blir utav det vill vill! :) Men ja vi får se som sagt.

Nä nu ska jag underhålla Felicia på filten ännu mera, sen får hon ta ett bad och mysa, så kanske hon somnar tidigt ikväll också.

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Lena Pettersson

Hej tjejer :)

Vad hon växer fort tiden går... Ni verkar ha fullt upp hela tiden dagarna måste bara rusa förbi ;)

Här är det fullt upp med fasaden och varmt som synden börjar må illa rätt fort av att vara ute...

Längtar efter babyn :)

Men med den här farten sååå ligger man snart på bb...

Felicia är en blandning mellan dig och Janne det syns...

Jag hoppas allt är bra trots situationen ni är i :)

Massor med kramar/ Lena

2009-08-05 @ 11:10:32
URL: http://lulalena.blogg.se/
Postat av: jenny

Det blev så himla gott brödet, måste du testa..

Ska ni separera?? kan vi inte ta och ses någon dag vore jätte skoj. kram på er

2009-08-05 @ 21:22:19
URL: http://jensssan.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0