En ny dag..

Sitter här nu och har betalt räkningar, vilket är skönt, då vet jag hur mycket jag har att röra mig med.

Felicia sover middag i sin säng, jag har inte gjort mig i ordning för 5 öre, ska klä mig strax och börja med håret, idag åker de skit fula gardinerna ner i köket, om jag vågar och når, har ett par andra som jag hellre vill ha upp.

Det var inte jag som satte upp gardinerna i februari, det var J  jag jobbade då mina sista pass och var höggravid, sen har jag skäms för de dära  asfula gardinerna hehe.

Har haft besöksrekord både igår och i förrgår, så nu måste jag ju fira med att ordna en ordentlig design på bloggen :)

Idag är en speciell dag, jag och Felicia ska iväg sen senare i eftermiddag och fixa med ett par saker, spännande spännande!!!

Jag vet jag är väldigt hemlighetsfull haha.

Men tids nog får ni veta allihopa, får bita mig i läppen varje gång, för det är något jag skulle kunna tjattra om hela dagarna ;)

Nä nu går det inte att mölja med att göra sig i ordning.

Ha en bra dag allihopa!


//Caroline


Kommentarer
Postat av: Liselott

vika kanon bilde på Felicia/ Kram

2009-08-27 @ 11:24:59
Postat av: Fia

Jag gillar din profilbild och det är ju kul att det verkar gå bra med det dära. :) Söt bild på Flisan också. :)



Ha det bäst, kram

2009-08-27 @ 13:57:51
URL: http://lusth.blogspot.com
Postat av: Lena Pettersson

Vilken fin bild på lillgummsan :)

Du fixar och donar :)

Jag är helt slut hoppas det kommer en baby snart...

Är less på att vänta...

8 och lite mer än en halv månad och plötsligt blir man less på att vänta på den lilla krabaten :)



Ha en fin kväll kram på er

2009-08-28 @ 19:39:02
URL: http://lulalena.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack så mycket och kul att du hittade min blogg av slump.

Jag minns jag såg dig när jag gick på gymnasiet eller nånstans..

Kul att du har barn nu, härligt..

Trevlig kväll..

Kram

2009-08-29 @ 19:21:49
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Lena Pettersson

Bara jag igen :)

Det där med bilbarnstolen är inget att tänka på vi har redan en :)

Köpte den för två månader sedan...

Klart man behöver alla extra pengarman kan få var det jag sa till lillebror från första början, men han, jag och alla andra i släkten är rätt tjurskalliga :)

Härligt att ni fick sålt den :)

Ha en härlig helg med gummsan

Kram på er

2009-08-29 @ 20:07:45
URL: http://lulalena.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0