Det är sovdags

Idag har det varit full rulle som vanligt!!
Hade ju bokat tvättid för hela dan med start klockan 10, gick ner med tvättkorgen då, väl där ser jag att det är låst och hör att någon annan håller på att tvätta, kollar i tvättbokningskalendern, ja men tjena där står det ju att jag ska tvätta from kl 10, då är det någon annan stolle som bokat mellan 8-14 och det vet jag fanns inte när jag bokade min tid i lördags, fan vad sur jag blev, så upp i lägenheten igen skriver en lapp om att det inte var så snällt att ta min tvättid då jag har en liten bebis också m.m.

Sen blev jag på bättre humör efter att Felicia hade ätit en massa, satte henne i babysittern och gick och damma och städa toan och pysslade, sen skulle hon äta lite till och klockan tickade på, skulle nämnligen möta upp syrran och mamma på centrum en sväng så vi kunde ses innan mamsen åker på sin härliga kreta resa.

Felicia somnade vid 12 tiden då passade jag snabbt på att dammsuga och svabba, sen plockade jag ihop allt och la Felicia i vagnen vid halv ett och vi knallade iväg.

Åt en jättegod köttbullemacka vid åbergs, härligt väder var det också när vi satt där allihopa och Felicia hon tjattra och sjöng för full hals där hon låg i vagnen.

Ah just det hon fick en smakis idag igen innan hon sov vid 12 det gick bra, men hon fattar inte hur hon ska göra riktigt, och sen verkar det som att det är lite halväckligt hehe.

På eftermiddagen så kom Weronica och lilla lilla Izabell på besök, så himla trevligt, vi bubblade om allt möjligt, vi får ta och ses lite oftare nu tycker jag, min tur att ta mig in till stan sen!
Nu ikväll så har jag och Felicia tittat på när vargarna slog vetlanda i kvällens speedway match på Kråkvilan, himla spännande, men Felicia åt och sov mest, hon fick även lite ersättning sen när hon vaknade, det gick lite bättre ikväll att smaka av den, sen fick hon tutta på mig också, ersättningen på kvällen har jag börjat med just för att hon ska gå upp i vikt bättre, och dels för att hon är så himla tuttig och hungrig nu för tiden så får jag ju bara ont om det är nonstop som en sugpropp på mina tuttisar.

Nä nu måste jag sova.
Godnatt


//Caroline

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Snurrade in på din blogg, via en annans. Mycket trevlig blogg, måste jag säga. Söt liten tjej också. Ha det så bra! Kram

2009-08-26 @ 16:06:39
URL: http://hampessmamma.blogg.se/
Postat av: malin petterssonon

men så söt bild:)

2009-08-26 @ 23:16:00
URL: http://vardagsmallo.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0