Åka hem

Har nu packat nästan alla mina och Felicias grejer, och jag sitter och väntar på att Felicia ska vakna, eller ja jag får nog ta och väcka henne snart så hon hinner äta innan mamma kommer och hämtar oss och kör oss till Finspång, innan hon ska till jobbet.

Igårkväll var det lite svårt för Felicia att somna, hon hade ju sovit så mycket på dan innan, bland annat i bilen när vi åkte tur och retur till Finspång. Men hon somnade till slut sen vid halv ett tiden inatt.

När vi kommer hem blir det för mig att packa upp och göra i ordning och pyssla och städa och fixa samtidigt som jag får underhålla min lilla flisan :)

Imorgon är det en stor dag, Felicia fyller 3 månader, och vi ska till bvc och hon ska vägas och mätas och vaccineras, fattar inte att hon har blivit så stor redan!

Nä nu måste jag sätta fart.


//Caroline


Kommentarer
Postat av: pillan

vad gullig du är hoppas verkligen du har rätt.

gick du över isåfall hur många dagar?Kram

2009-08-03 @ 15:14:53
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Innan du kommenterar:
♥ Varken skitkommentarer eller reklam publiceras, så välj dina ord noga.
♥ Glöm inte att följa min blogg på bloglovin
bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Blogg eller Hemsida:

Ditt Spår:

Trackback
RSS 2.0